Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 19 augustus 2022

Wordt dit dan toch echt mijn afscheid?

 Ja, het moet echt voorbij zijn!

Het bijzondere daarvan is wel dat het niemand kan schelen!

Wil nog  wel graag een beeldschone afscheidsfoto plaatsen'''

Wordt nog een boel werk als je 72 bent!

Maar... ik heb nog steeds haar.... wel een grijze baard inmiddels,

maar dat staat me goed....

Ook een behoorlijk dikke kop gekregen, misschien beter dan zo een ouwe

ingevallen ....

Afscheid nemen, hoe doe je dat eigenlijk?

Ach 'het blijft er wel staan.... denk vaak aan mijn lieve vriend.

Heb hem weer teruggezet op mijn lijst....

Heb nog veel van hem geërfd, was er zeer verbaasd over!

Gelukkig geen geld, maar een boel 'dingen'


Helaas is er veel verdwenen door SLINGEDAEL

Ga het weer niet oprakelen, 't was gewoon gestolen omdat ze ervan uitgingen

dat ik zo goed als DOOD was... 

Ja, dit wordt echt mijn afscheid..

Einde blogs, einde internet...

Na zoveel jaren!

We kunnen nou eenmaal niet aan de gang blijven...

Zelfs Heintje Davids is het ooit gelukt...

(Wie  heeft er nog ooit van haar gehoord?)



1 opmerking: