Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 16 december 2022

Alleen voor de mensen die hier nog komen kijken....

 



De decembertijd.... was altijd een gezellige tijd voor mij...

Tegenwoordig werkt dat heel anders.

Maar dat weten de vaste bezoekers!


Iedereen een mooie kerst gewenst...💖



💚🙏


3 opmerkingen:

  1. Tijden veranderen, hier is kerst ook niet meer wat het was - die dagen mogen vlug voorbij zijn nu
    Voor binnenkort wens ik je toch ook alvast een fijne verjaardag en heel wat lichtpuntjes in het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de tijden zijn anders, zeker als er belangrijke personen zijn weggevallen, dan is de kerst nooit meer zoals het was.
    Voor jou toch ook mooie dagen en goede wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen