Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 31 december 2022

Maar het leven gaat door... totdat je sterft!

 Wat er daarna gebeurt weten we niet.

Nee, dat weten we niet.

We hebben er allerlei verzinsels over, maar echt weten doen we het nier

Als jij het weet... vertel het me!

Want vandaag leef ik nog, zit wel onder het bloed, ik was dramatisch gevallen!

Maar ik leef nog.... de troep ligt er nog, Bloed en aarde.  ( plant was ten ondergegaan)

Zit nog in mijn  'kamerjas'' heb geen zin in de dag... Ach  ja ,ik woon alleen.....

Bloed en aarde opruimen...heb er geen zin in !

Wil je er een foto bij?




 dit blog is eigenlijk..alleen voor mannen






1 opmerking:

  1. nee, een man ben ik niet maar k ga toch reageren ;-)
    Wat is dat toch met dat vallen, deze week ben ik ook gevallen, achterover maar gelukkig was het niet zo erg als bij jou, hier geen bloed, een vriendin ook gevallen en gelukkig geen bloed wel serieuze blauwe plekken zei ze - we staan precies allemaal wat zwakker op ons benen
    Geen pretje als je alleen bent, ik weet er alles van, probeer maar weer recht te klauteren
    Laat je goed verzorgen Walter en voor dit nieuwe jaar wens ik je al een betere gezondheid en veel creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen