Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 18 februari 2023

Hoe erg is het eigenlijk om altijd jezelf te moeten spelen?




 Neem nou Diana Ross...

Altijd is ze Diana Ross...

78 IS ZE INMIDDELS.

Marilyn Monroe, nog steeds Marilyn Monroe...


Achter dit 'onschuldige stukje zit natuurlijk nog meer.

Want je zou natuurlijk kunnen stellen;

Maar dat moeten we toch eigenlijk altijd allemaal?

'Jezelf spelen is gewoon jezelf zijn!'


Nee, veel van ons blijven een gedrag vertonen wat iets oplevert...En dan denken we op den duur dat dat is die we zijn!

Mochten we het aan DR kunnen vragen... wie weet wat ze zal zeggen?

MM heeft die kans niet gehad en wellicht is dat wat haar het leven heeft gekost.


Een onderwerp waar we misschien zelden over nadenken;

Ben ik eigenlijk mezelf wel?

En als dat zo is...kan het wel eens je handicap worden.


Dus; ben jij altijd jezelf?



Hier niet...ik ben misschien de foto, maar toch....




1 opmerking:

  1. Ja, ben altijd wel mezelf geweest Walter, dicht bij mezelf, daardoor mocht ik keer op keer veranderen omdat het weer anders was. Steeds weer sterven om als een ander mens op te staan.

    BeantwoordenVerwijderen