Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 21 maart 2023

Stilte-dag en behoorlijk manisch!





 De laatste tijd is het steeds 'kantje boord', ben erg actief en geniet daar best wel van..

Maar het loopt steeds meer op en vandaag heb ik een draadloos toetsenbord gekocht.

Komt vrijdag....Dus ben ik druk en overactief!

Gelukkig hoef ik dan niet mee te eten!

Kan het gewoon halen..

Geen recente selfie vandaag!

In de spiegel zie ik een soort junk met wilde holle ogen!

Dus ga ik groepen uit de weg....


Die bekken oefeningen werken goed. maar ook op andere dingen!

Daar ga ik beter niet te persoonlijk op in...maar heftig is het wel.

Gelukkig werken ze bijzonder goed op mijn plasprobleem...

Ik heb het niet meer!

Toch, als je 73 bent is een onrustig kruis zeer vervelend.

Was het totaal niet meer gewend.


Ben overtuigd dat alles weer goed komt en daar ben ik blij om.

Was vandaag ook weer aan 't schilderen...gelukkig!






3 opmerkingen:

  1. goed dat je je eigen gang kan gaan Walter als je manisch bent, heeft niemand er last van ;-) en jij hoeft je niet in te houden
    Gelukkig beterschap met de plas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je het erg dat ik af en toe moet lachen om je blogs? De schrijfwijze.... zo kernachtig, creatief.

    BeantwoordenVerwijderen