Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 20 mei 2023

Als oprechte boedhhisit word ik nooit kwaad

 Had weer even moeite met het woord; boeddhist. weet soms de spelling even niet.\

Maar deze vrije weekend avond werd ik achteraf erg kwaad.



Rond 20; 10 hing ik, half ingedut voor de tv.


Ja, die dienst had al een paar keer aangebeld

en dat hoor ik gewoon niet. De tussendeur was dicht.

Dus stond ze in mijn gang te roepen!

Wat vreeslijk, dit soort schending  van privacy.

Mijn vrije weekend...

Pas een tijdje daarna werd ik kwaad

Laat mij toch met rust!


Even komen kijken heet dat...

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je dat zo erg vind. Ik heb begrepen dat je je een poosje niet zo lekker hebt gevoeld. is het ook niet een beetje lief, zorgzaam, betrokken dat "ze" af en toe komen kijken? Even open doen, kopje thee drinken, ditjes en datjes uitwisselen kan ook fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, vandaag nog gebeurd met de zorger die ik graag mag en ook nog na een aankondiging!

      Verwijderen