Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 14 mei 2023

De nacht kan vreemd zijn, net als mijn hele leven!

 



De halve nacht heb ik hier aan geschilderd om het zo te krijgen en pas toen mijn licht uitviel ging het goed!

Vreemd om in de nacht bij mij aan te kloppen, terwijl ik gewoon een bel heb!

Door het matglas van mijn voordeur zag ik een silhouet dat ik niet herkende....

Waarschijnlijk een man.... 

Natuurlijk deed ik niet open, maar trok mijn zwarte hoody aan met de capuchon op...

Drukte mijn aanzien tegen het matglas 

en zei met zware stem; Ik ben er niet!

De figuur verdween en ik heb nooit geweten wie hij was.

In de nacht doe ik nooit mijn deur open...

Jij toch ook niet?


Maar je zal wel slapen om deze tijd en alleen de nacht is geschikt om deze berichten te lezen





1 opmerking: