Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 11 mei 2023

En vandaag ben ik het weer wel!




 Maar hoe kan je bloggen over iets dat je zelf niet eens begrijpt?

Ben ik nou werkelijk in de war?

En toch weet ik precies wat ik doe en wat ik gedaan heb!


Neem nou vanmorgen, ben gewoon blijven liggen... want ik was de halve nacht op geweest.

Niemand heeft aangebeld en gevraagd waar ik was en hoe het was...

Nee, toen ik hier pas woonde was dat anders... en dit voelt wel een stuk vrijer!

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig. Ik kon vannacht ook niet slapen. Heb de wekker uitgezet en uiteindelijk viel ik om 3 uur in slaap en kon lekker doorslapen. Privéleger van de ouderen, toch? Jij hebt je vrijheid bevochten. Ik hoop wel gezien de berichten op Werkwijze dat je wel hulp accepteert als je het nodig hebt. Jij bent altijd aan het knokken om vrijheid te krijgen binnen het zorgsysteem. Maar grijp een helpende hand wanneer het nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er altijd voor gevochten, zonder agressie of grofheid! Soms lijk ik wel een geboren boeddhist! Hihi...

      Verwijderen