Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 september 2023

Het is goed zoals het is....

Heb jij alles al gezien en beleefd?






 Tegelijk is dat de beste manier om het leven te ondergaan.

Acceptatie en geduld.


Toen er problemen kwamen, dacht ik;

Wat nu en hoe los ik ze op! Maar ik accepteerde ze met geduld en...na een tijdje losten ze zich op.De drukte veranderde weer in rust... totdat er weer drukte kwam.


Tot het moment dat ik dacht; 

Het is goed zoals het is.

Want alles went...

totdat je er niet meer bent.





2 opmerkingen:

  1. verre van, alles gezien en beleefd, maar ook dat is ok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger had ik een collega, die wanneer er (met papieren) een probleem was, ze in een la legde. Hij was veel ouder dan ik en legde uit: "Wanneer ik weer kijk is het probleem opgelost".

    BeantwoordenVerwijderen