Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 december 2023

En zo worden we vanzelf ouder.

 Staan we eigenlijk nooit bij stil

    Vandaag was mijn ex er, het was leuk,,,Voelde geen tijd verschil meer...Oeps zijn nieuwe is bijna 80

Zo zie je maar...

En in het donker bij een oog typen gaat niet goed




4 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd Walter! ik dacht dat het vandaag was, k ben dus een dagje mis - k wens je zo weinig mogelijk zorgen en een zo goed mogelijke gezondheid - (blogpost doet moeilijk, is al de zoveelste keer dat ik de reactie wil posten, ooit zal het lukken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begreep niet dat je jarig was. Maar als dat zo is dan hierbij alsnog mijn felies en allerbeste wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was jarig? Van harte gefeliciteerd. Ik herinner me een ex, waar je over schreef. Kwam hij niet uit Limburg? Fijn dat jullie elkaar zagen. Kerst is ondertussen voorbij, nu op naar Oud en Nieuw. En dan zijn de feestdagen weer voorbij en een jaar voorbij. En gaan we een nieuw schoon jaar tegemoet. Vind ik nog leuker dan de feestdagen zelf.

    BeantwoordenVerwijderen