Waarom er "Luma" als aankondiging werd gebruikt door mij, ben ik totaal vergeten.
Wel leuk eigenlijk om mijzelf eens te verrassen op die manier...
( En vanwege mijn "weekendrust" plaats ik tegenwoordig op vrijdag wat extra berichten. )
( En vanwege mijn "weekendrust" plaats ik tegenwoordig op vrijdag wat extra berichten. )
ik snap het woord zelfs niet eens, maar ik wens je een tof weekend, geniet ervan!
BeantwoordenVerwijderenFijne vrijdag en op naar een heel goed weekend. Geniet er volop van.
BeantwoordenVerwijderenPrettig weekend Walterke XXX
BeantwoordenVerwijderenMet zo'n knap fotooke mag je gerust
BeantwoordenVerwijderenhet weekend induiken Walter!
Gr.
P-TER
Een mooie lichtval hier.
BeantwoordenVerwijderenEven kort: een heel goed weekend Walter!