Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 januari 2011

Luma


Waarom er "Luma" als aankondiging werd gebruikt door mij, ben ik totaal vergeten.
Wel leuk eigenlijk om mijzelf eens te verrassen op die manier...
( En vanwege mijn "weekendrust" plaats ik tegenwoordig op vrijdag wat extra berichten. )

5 opmerkingen:

  1. ik snap het woord zelfs niet eens, maar ik wens je een tof weekend, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vrijdag en op naar een heel goed weekend. Geniet er volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n knap fotooke mag je gerust
    het weekend induiken Walter!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie lichtval hier.
    Even kort: een heel goed weekend Walter!

    BeantwoordenVerwijderen