Liever hoor ik dat niet als ik soms vertel hoe ik de dingen zie en ermee omga.
Nee, want makkelijk praten is het niet, maar ik begrijp wel waar zo een reactie vandaan kan komen.
Sterker nog, zo heel af en toe denk ik zelf wel eens; "Maar ik heb makkelijk praten", eventjes vergetende waar ik doorheen gegaan ben en vanwaar ik kom.
Toch weet ik dat als ik van iemand te horen krijg; "Jij hebt makkelijk praten", dat ik dan die persoon niet op de juiste manier benaderd heb en beter had moeten weten...
Soms kan een mens beter stil zijn...en soms kan hij beter een risico nemen en zeggen wat hij te zeggen heeft.
Toch?