Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 25 januari 2011

Makkelijk praten.


Liever hoor ik dat niet als ik soms vertel hoe ik de dingen zie en ermee omga.
Nee, want makkelijk praten is het niet, maar ik begrijp wel waar zo een reactie vandaan kan komen.
Sterker nog, zo heel af en toe denk ik zelf wel eens; "Maar ik heb makkelijk praten", eventjes vergetende waar ik doorheen gegaan ben en vanwaar ik kom.
Toch weet ik dat als ik van iemand te horen krijg; "Jij hebt makkelijk praten", dat ik dan die persoon niet op de juiste manier benaderd heb en beter had moeten weten...
Soms kan een mens beter stil zijn...en soms kan hij beter een risico nemen en zeggen wat hij te zeggen heeft.

Toch?