Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 6 februari 2011

Veranderingen.

Langzaam, soms ook onverwacht snel, veranderen er "dingen" in mijn persoonlijke leven.
Vooral hoe ik tegen het leven aankijk, daar liggen eigenlijk de grootste veranderingen.
Niet altijd geschikt voor op een weblog, alhoewel het mijn streven blijft zo veel mogelijk te delen met de bezoekers.
De hoofdreden daarvan is dat ik hoop mensen te kunnen inspireren tot wat dan ook bij hen past.
Als het gaat om de verandering en de groei die er in mijn "mind"  plaatsvindt, tracht ik terughoudend te zijn. Sommige dingen zijn te persoonlijk en daardoor moeilijk om te zetten in een schrijven waar anderen ook iets mee zouden kunnen.
Dat werkt voor mij trouwens het prettigst, iets delen waarbij ik hoop dat lezers er ook iets aan hebben...
Dagboekstijl doe ik trouwens nog zelden voor mezelf, meestal leef ik tegenwoordig meteen naar hetgeen er speelt...(Is dit te volgen? smile)
Oeps en nu ben ik even de draad kwijt...



Draad weer gevonden, want ik wilde vertellen over veranderingen op mijn weblog.
Helemaal onderin ( op je toetsenbord drukken op "end" bij pg up, down of home) kom je terecht bij foto's van m'n werk of gewoon fotografie op zich.
Plaatjes kijken wordt het, want er is daar geen reactie mogelijkheid bij.
Hetgeen overigens aan het blog ligt hoor!
En zoals ik al eerder vermeld heb ga ik wat meer experimenteren met de rechterkolom.
Mocht je er totaal geen boodschap aan hebben, betreffende hetgeen ik uitspook met m'n weblog
dan zal ik je dat niet kwalijk nemen hoor!
Lang leven mijn eigen lol denk ik dan maar..
(@@@)

6 opmerkingen:

  1. Dat laatste denk ik ook ;-)))

    Prettige zondag nog Walterke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die foto's onder aan je weblog. Ik zou ergens bovenaan in de zijbalk wel een vermelding maken dat ze daar beneden te zien zijn.

    Ik hou de veranderingen op je site in de gaten.
    Prettige zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker blijven rommelen, Walter.
    Leuk die plaatjes helemaal onderaan.
    Fijne avond .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdraaid, je gaat gewoon verder met bloggen. Heb ik het toch verkeerd ingeschat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als jij lol hebt heb ik dat ook Walter
    ik voel je lol helemaal tot in België

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook zonder veranderingen is het hier elke dag toch weer anders.
    Maar dat kan ook aan mij liggen.

    BeantwoordenVerwijderen