Langzaam, soms ook onverwacht snel, veranderen er "dingen" in mijn persoonlijke leven.
Vooral hoe ik tegen het leven aankijk, daar liggen eigenlijk de grootste veranderingen.
Niet altijd geschikt voor op een weblog, alhoewel het mijn streven blijft zo veel mogelijk te delen met de bezoekers.
De hoofdreden daarvan is dat ik hoop mensen te kunnen inspireren tot wat dan ook bij hen past.
Als het gaat om de verandering en de groei die er in mijn "mind" plaatsvindt, tracht ik terughoudend te zijn. Sommige dingen zijn te persoonlijk en daardoor moeilijk om te zetten in een schrijven waar anderen ook iets mee zouden kunnen.
Dat werkt voor mij trouwens het prettigst, iets delen waarbij ik hoop dat lezers er ook iets aan hebben...
Dagboekstijl doe ik trouwens nog zelden voor mezelf, meestal leef ik tegenwoordig meteen naar hetgeen er speelt...(Is dit te volgen? smile)
Oeps en nu ben ik even de draad kwijt...
Draad weer gevonden, want ik wilde vertellen over veranderingen op mijn weblog.
Helemaal onderin ( op je toetsenbord drukken op "end" bij pg up, down of home) kom je terecht bij foto's van m'n werk of gewoon fotografie op zich.
Plaatjes kijken wordt het, want er is daar geen reactie mogelijkheid bij.
Hetgeen overigens aan het blog ligt hoor!
En zoals ik al eerder vermeld heb ga ik wat meer experimenteren met de rechterkolom.
Mocht je er totaal geen boodschap aan hebben, betreffende hetgeen ik uitspook met m'n weblog
dan zal ik je dat niet kwalijk nemen hoor!
Lang leven mijn eigen lol denk ik dan maar..
(@@@)
Dat laatste denk ik ook ;-)))
BeantwoordenVerwijderenPrettige zondag nog Walterke XXX
Leuk, die foto's onder aan je weblog. Ik zou ergens bovenaan in de zijbalk wel een vermelding maken dat ze daar beneden te zien zijn.
BeantwoordenVerwijderenIk hou de veranderingen op je site in de gaten.
Prettige zondag verder.
Lekker blijven rommelen, Walter.
BeantwoordenVerwijderenLeuk die plaatjes helemaal onderaan.
Fijne avond .
Verdraaid, je gaat gewoon verder met bloggen. Heb ik het toch verkeerd ingeschat...
BeantwoordenVerwijderenals jij lol hebt heb ik dat ook Walter
BeantwoordenVerwijderenik voel je lol helemaal tot in België
Ook zonder veranderingen is het hier elke dag toch weer anders.
BeantwoordenVerwijderenMaar dat kan ook aan mij liggen.