Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 8 september 2018

Burocratie en bloemstukje.





Mijn afscheids-ikebanaantje voor de groep.


En dan niet te vergeten dit bijzondere briefje...
Typisch een geval waar je alle kanten mee opkan.
Kijk, zo werken ze hier nou!
Want wat staat er nou werkelijk?
Zou jij er iets positiefs uit kunnen halen?
Maar ik ga er toch vanuit dat ze zullen doen wat ze me hebben beloofd, ja...toegezegd zelfs.
Ik kan er volgens hier op rekenen dat ze alles zullen doen om....

(Maar dat horen jullie na woensdag 12-9-2018.)
Voor alle zekerheid zet ik hiernaast nog even mijn voorlopig huidige adres.
Dit weekend begin ik met inpakken...
Als zou ik moeten lopen!



En dan te bedenken dat ik reeds 30 jaar in Gouda woon!
Totdat ik daar illegaal werd weggesleept...


Voor deze nog rustige zaterdag, dit was mijn ontbijt én mijn uitzicht.




Doet mij denken aan een spreekwoord;
Iets met de splinter of de balk in je ogen,
maar ben de formule even vergeten!

Erbij, alweer die orchidee...
Al met al...
Een heerlijk weekend gewenst!

(DE BEZOEK-UREN ZIJN VAN 9:30 TOT 16:30)
Gelieve niet stomdronken binnen te komen!)

😅😉😁



4 opmerkingen:

  1. alles komt goed, je komt op voor jezelf!
    woensdag is het eindelijk zo ver
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat het bijzondere briefje betreft Walter, je schrijft,
    "kijk zo werken ze hier nou" maar het briefje is niet van
    hier maar van daar, louter een formaliteit en maar goed ook
    dat ze jou daar persoonlijk toestemming voor vragen.
    En een zorgplan hebben ze nooit gemaakt dus er zal bar
    weinig in staan.
    Wat ik me afvraag, weet je eigenlijk of je nog steeds staat
    ingeschreven in Gouda??? Ze hebben je alles afgepakt dus hoop
    dat ze je niet uitgeschreven hebben twee jaar geleden.
    Dat zou natuurlijk te gek voor woorden zijn maar er gebeuren
    steeds vreemde dingen daar vandaar mijn vraag.

    Succes alvast met het inpakken....,

    liefssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach,ik stond al nooit in Rotterdam ingeschreven en toch zit ik hier!
      Weet je, Josephine...ik laat het gewoon even allemaal over me heen komen.

      Verwijderen
  3. Ik denk dat je dit wel moet uitzoeken, Walter. Misschien ben je uitgeschreven, zoek dan uit hoe je je weer kunt inschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen