Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 22 september 2018

Om 3 uur 'snachts kwamen er 3 mensen...





Had er niet meer op gerekend...had zelf al een paar uur geslapen.
Maar je weet het, 3 uur is mijn spirituele wake-up tijd.
Ze waren er helemaal klaar voor;
De spirituele ontspannings-sessie. Ik kon er moeilijk nee tegen zeggen, beloofd is beloofd.
De voetzoolreflexmassage ging goed, gewoon om de beurt.

De rest heb ik zittend afgehandeld, dat kan namelijk ook!
Rechte rug, handen gevouwen in de schoot en de ogen geloken.
Had diverse ontspanningsmuziek cd's in huis...het ging erg goed.
Daarna hebben we wat gepraat, ze kenden mijn blog al jaren en hadden achteraf liever een sterke bak koffie, ze moesten nog een flink end rijden...
Tegen geld heb ik resoluut nee gezegd. Het was gewoon een vriendendienst!
Ze vroegen alle drie of ze vaker mochten komen en dat vind ik best.
Binnenkort heb ik daar een aparte kamer voor en natuurlijk heb ik hun vast mijn nieuwe adres gegeven..

Toen ze weg waren ( het was inmiddels 4.15 in de nacht), ben ik gelijk weer m'n bed ingekropen.
En ineens, eenmaal in bed, wist ik het zeker;
Ik had alles gedroomd!

😇


2 opmerkingen:

  1. .wie weet ;-)
    .dromen zijn bedrog, jij kan het weten
    .Geniet van je weekend en hier is Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen