Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 7 oktober 2018

Alles loslaten!








Voor het eerst plaats ik een stuk op Spijkerbed.
Een stuk wat hier eigenlijk niet thuishoort!

Tegelijk hoort dit juist bij het onderwerp; Alles loslaten!
Want daar begin ik werkelijk klaar voor te worden..

Juist doordat mijn jongste zoon eindelijk zijn angst verwoordde over wat er kon gebeuren als alles mis zou gaan
en ik juist vanwege mijn strijdbaarheid alles zou kunnen verliezen...
misschien dat ik me zelfs tot zelfmoord gedreven zou voelen...

Toen ging dit in mij doorwerken, namelijk Alles loslaten, tot aan de grens van mijn huid toe en mogelijk zelfs verder!

Maar ook het feit dat mijn broer ineens totaal vanuit zijn eigen bezorgdheid de e.v.v.ster Karin Lindsen ging bellen waarom die overplaatsing naar de Savelberg zo belachelijk lang duurde..!

Het begon daadwerkelijk in mij te groeien, waar hecht ik nou werkelijk aan en wat is er echt belangrijk in het leven?


Maar één ding blijft dan over;
Zijn die je werkelijk bent.


🙏


6 opmerkingen:

  1. als je niet kan zijn wie je bent, ben je niet gelukkig
    ik duim voor je dat alles heel vlug gaat
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo stoer van je broer. En ik begrijp de angst van je zoon ook. Wat fijn dat jullie er voor elkaar zijn. Samen ben je sterk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kun je alleen maar jezelf zijn. Maar velen doen zich anders voor en dat is jammer. Hoop voor je dat alles op z'n pootjes terecht komt, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe dan ook, Terrence..ben inmiddels zover, dat het altijd goed zal komen!

      Verwijderen
  4. goed dat je broer nu ook achter de veren van de instelling zit
    zo sta je er echt niet alleen voor
    en de bezorgdheid van je zoon begrijp ik, goed dat jullie er kunnen over praten
    Slingedael is het niet waard, jij bent veel meer waard
    blijf je vastklampen aan elk beetje hoop om ooit daar weg te geraken

    BeantwoordenVerwijderen