Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 7 oktober 2018

Hij-serie; De tussenstand.


Persoonlijk ben ik hier nog steeds mee bezig.
Schilderen vanuit je hart gaat moeilijk in gevangenschap.


Er gebeurt erg veel met de personen uit de Hij-serie, Orlando. Androlyn en Henry.
Komt misschien raar over om dit als de 'schrijver' van deze serie te zeggen, maar ik kan ze even niet bijhouden!
Vandaag kwam én komt er veel bovendrijven tussen Androlyn en Henry...te ingewikkeld om daar vandaag al verslag van te doen.
Maar ook Orlando zit in een versnelde ontwikkeling, uit eigen ervaring weet ik wat een tijdelijk verblijf in een klooster met je kan doen!
(Ooit was ik er een week, notabene een trappisten klooster!)
Daarom kijk ik het even aan totdat ik weer in staat ben hen letterlijk te verwoorden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten