Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 10 oktober 2018

Gister is mij gevraagd een nieuw map met gegevens samen te stellen.


Mijn ultieme verzamelmap.
Valt niet op, he?

En dan te bedenken dat ik al vanaf dat ik weet dat ik hier onterecht word vastgehouden als meer dan 6 mappen heb samengesteld.
In tijden dat nog niemand mijn verhaal écht wilde horen, maar er vooral niet in geloofde.
Dit kon toch helemaal niet in Nederland?

Nu ze weten dat dit wel degelijk kan en niet een sensatie programma van de tv is, nu worden ze wakker en gaan ze handelen.

Tja, het blijkt...wat moet dat moet!

Maar vandaag ga ik dit in ieder geval combinern met de leuke dingen van het leven!
Ik heb namelijk weer mijn 10 euro zakgeld voor een week gekregen..

Nee, ik ben geen jochie van 8 meer, maar en man van 68.
Een man met een te onschuldige levenservaing.
Gister zij iemand van de zorg mij weer;
Je moet wat harder worden en niet meer zo goedgelovig!

Straks vertel ik wel over mijn hongerstaking, in het begin wat hoofdpijn maar dat gaat snel over én het maakt je geest enorm helder!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten