Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 3 oktober 2018

Iets aanschaffen.




Straks ga ik iets aanschaffen...
Heb zin in het aanschaffen van een illusie.
Bijvoorbeeld iets gezonds.
Een gezonde illusie!
Ook weer eens een smeerbare.
De illusie van de eeuwige jeugd.
De lach hoef ik niet aan te schaffen,
die is er altijd gratis en gul.
Dus waarschijnlijk houd ik weer geld over...
En het studeren in de vroege ochtend?
Vandaag even niet, want er een keer niet zijn zal me goed doen.
Liefst een hele dag er niet zijn!
Dat heb ik gewoon nodig.
Doe je mee, want er alleen niet zijn vind ik nogal eenzaam.
Op iets dat ik reeds geschreven heb, moet ik mogelijk later terugkomen.
😉


👤


2 opmerkingen:

  1. een illusie; dat is een mooie gedachte...
    Op water kan men niet lopen
    Net zoals geen huizen bouwen
    In de lucht zijn geen kastelen
    Als een luchtbel uiteen gespat

    Een dier zal nooit geen mens zijn
    Precies zoals de aarde geen hemel is
    Geluk geen eeuwigheid duurt
    De waarheid ook een leugen kent

    Duisternis zal nooit geen licht aansteken
    De dag wordt nooit geen nacht
    Een illusie geen werkelijkheid
    Geen levende droom om te dromen

    Er bestaat geen straf of zonde
    Zoals het lichaam dat nooit liegt
    De geest geen innerlijk licht ziet
    Gevangen door de mind...

    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtige reactie op de vroege ochtend, dank je Lutje! @@@

      Verwijderen