Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 3 oktober 2018

Koffie en thee tijdens de bespreking?



Mijn eerste bakje koffie is hier al op, wachtend op een tweede lading!


Zullen we het eens hebben over het gewetenloze gedrag binnen de zorg?
Over hoe schandalig en gewetenloos er gewerkt wordt?

En laat ik er nou middenin zitten!
Al vanaf 9 augustus 2018 is mijn overplaatsing naar de Savelberghof 34 ingezet...
Niet alleen ingezet, maar ook toegezegd...
Het zou enkel nog een kwestie zijn van papieren in orde maken, dan was het rond.
Marjon Lutz, SPH leek een goeie medewerkster en vooral ook erg betrokken...en plots werd zij overgeplaatst naar Tussendael.
Een locatie verzorgd door de medewerkers in dienst van de Leliezorggroepeen christelijke zorgorganisatie, die duidelijk de verantwoording draagt voor het beleid van een tehuis als Slingedael/ Tussndael. Een christelijk beleid waarover ze in hun blad niets dan lof hebben berteffende hun menslievende en nobele streven...

(Ik neem even een kop koffie, tot zo!)

Al slikkende (koffie) kan ik rustig verder gaan van waar ik gebleven ben.

Marjon Lutz werd vervangen door Esther de Haan, trouwens zij is dezelfde medewerker die mij destijds vertelde dat mijn internet mij afgenomen zou worden vanwege de nieuwe wet op privacy!
Duidelijk vooral gebruikt om mij te intimidern en mij het zwijgen op te leggen over misstanden in de zorg.

Haar zal ik eens graag duidelijk die wet op privacy uit leggen, overigens met plezier.
Want zij,Esther de Haan is nu degene die mij toegezegd heeft om mijn overplaatsing naar de Savelberg zo spoedig en goed mogelijk te laten verlopen! 
De kop in het zand mentaliteit, want zelf heb ik allang aan alle voorwaarden voldaan.
Het is overigens nu reeds 3-10-2018.
Een gesprek met de psycholoog Erik Oudman hoorde daarbij...zijn rapport was aanbevelend!

Tja,die wet op privacy...over de mensenrechten heb ik het al uitgebreid gehad op dit blog.
Daarover spreken zij hier met geen woord en ik vraag mij af of zij die net zo slecht kennen als de wet op privacy.
Het zou 'strafbaar' zijn dat ik personen die een openbare en verantwoordelijke positie hebben bij naam noem.
Ik moet hen hierover een tip geven,want daarbij hoort dat ze me eerst openlijk zullen moeten aanklagen betreffende mijn gedrag en het noemen van hun namen op internet.

Dus wie is er op dit moment verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van mijn overplaatsing?
Mevr. Esther de Haan. 

Wie weet misschien kan ik haar op korte termijn wel bedanken voor haar goede werk en over hoe zij aan haar belofte voldeed.
Wie weet?

Tijd voor een tweede kop koffie die ik graag met hen deel. opdat zij dit schrijven nog eens rustig kunnen napluizen...

Een grapje ter afsluiting?
'Natuurlijk moet ik verder de kaken vaak stevig op elkaar houden, straks nemen ze mij het gebit nog af zodat ik sprakeloos achter blijf!'
😓      😆( Voor alle zekerheid even mijn gebit uitgedaan..)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten