Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 26 november 2018

Maar verder gaat het goed...



Voeding als medicijn.

De vermoeidheid slaat toe...
Behalve veel rusten en ontspannen tussendoor is er niet veel aan te doen.
Dankzij het bezoek van de 2 artsen ben ik zeer gerust.
Hart en longen klonken uitstekend.
Verder waren ze zeker niet negatief over mijn kijk op de gezondheidszorg.
Mijn holistische visie namen ze in ieder geval serieus, maar gaven toe daar niet in gestudeerd te hebben.
Als een arts open en eerlijk durft te zijn, hebben ze reeds mijn vertrouwen gewonnen!
Je kan gerust zeggen dat ik inderdaad 50/50 leef.
De strijd om niet aan dit systeem alsnog onder te gaan en daarnaast de ontspanning en het creatief uitten. Dat houdt elkaar goed in evenwicht.
Van huis uit ben ik sowieso altijd al een gedreven mens geweest.

Verder doe ik het vandaag even met een nieuwe serie foto's
en ga ik wat oude foto's van mijn werk verwijderen.

Deze komt al behoorlijk dicht bij de 'Totale Verandering'.

Je zou het niet zeggen, maar deze kan openheid en eerlijkheid voorstellen!


Dit is duidelijk een zeer open werk
Iedereen kan het zijne of hare in zien!


Hier zie ik een open vraag in...
De afvraag;
Wie ben je eigenlijk?

En deze?
Deze laat ik totaal open, ook voor mezelf!


In deze laatst gemaakte stukken' merk ik dat ik gelukkig weer dicht bij mijn kern zit!'
Commercieel schilder ik niet bepaald en dat zal ook nooit gebeuren.
Dat is namelijk niet die ik ben.

🙏


Geen opmerkingen:

Een reactie posten