Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 9 november 2018

Na de verandering...






Van het één kwam het ander
en ik had er reuze zin in!
Wat een rust en ruimte heb ik spontaan gecreëerd...
Heerlijk om te doen en zo kan je van elk 'huis' je thuis maken.
Ook al is het tijdelijk, het voelt altijd bevrijdend!
En vandaag komt mijn 'vrijwilligster' vriendin weer en
Nu maak ik een herfstwandeling mét fototoestel!

Dus nu even de;
Pauze.


1 opmerking:

  1. Wat een gezellige metamorfose Walter, heerlijk dat getuttel in
    je leefruimte, en als er iemand van ieder huis zijn thuis kan maken
    dan ben jij het wel, ongetwijfeld!!!

    Je had dus even pauze maar die is allang weer voorbij want ik heb
    je PRACHTIGE herfstfoto's bekeken, MOOI hé al die verkleuringen
    en het ruikt in de herfst ook allemaal anders.

    Heel fijn weekend 🔵🔴🔵🔴🔵

    Toedelssssss
    🔹🔸🔹🔸🔹

    BeantwoordenVerwijderen