Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 9 november 2018

Weekend rust!



Van het mooie weer hebben we lang kunnen genieten...
En ondanks mijn situatie, heb ik dat volledig gedaan!
Ben al jaren niet zo bruin geweest...

Iedereen die mijn kamer ziet, is verbaasd over hoe ik dit persoonlijk heb in kunnen richten!
Op de foto heeft het een beetje de sfeer van een 'hoerenkast', maar dat komt door de kleurveranderende lamp!
Alles ineens op rood terwijl ik de foto maakte...
Gelukkig kan ik daar wel om lachen.
Had ik al verteld dat tegenwoordig alles via mijn broer gaat?
Hij is en was mijn contactpersoon en daar waar ik hier integriteit verwachtte, probeerde ik het zelf op te lossen.
Dat kan een pacifistiche boeddhist toch soms beter door een broer laten doen!
En zo geschiedde het...

Deze week was de Stilte-dag weer een groot succes...🙆


Dit weekend ga ik weer gebruiken voor ontspanning en voor nog wat andere praktische zaken.

Superfijn weekend allen!

Zo af en toe lijkt het hier
de Efteling wel!
😁
Maar vandaag doe ik eerst maar eens de vrijdag...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten