Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 13 december 2018

Als deze dag maar eerst voorbij is...



Eigenlijk zou ik me enkel op alles moeten verheugen...
Helaas,het werd me teveel, maar heb toch nog 3 uur geslapen.
Er alleen voor staan, behalve natuurlijk dat de man waar ik het spul van gekocht heb, mij mee helpt verhuizen.
Ellendig voelt het...eerst rond 7 mijn geld hier ophalen en dan de Kringloop bellen.
Alsof ik een bizar examen aan het doen ben!
Heb in mijn leven veel meegemaakt, idioot veel, maar dit nog nooit!
Werkelijk alles alleen moeten regelen.
Als deze dag maar eerst voorbij is...

Mijn blog wordt vandaag niks anders dan een levend dagboek

Tja, kon ik maar simpel denken;
Het komt wel goed en het is eens voorbij!
Mediteren, tot rust komen en vertrouwen?
Op dit moment zijn het woorden waar ik niks bij voel.

Met niemand je zorgen kunnen delen, ook je vreugde niet...
Dus dan 'deel' ik het maar met mijn blog.

1 opmerking:

  1. heel lastig als je alleen bent en je van alles kwijt wilt
    een paar goede vrienden die een luisterend oor bieden lucht dan op
    maar een mens blijft in z'n hoofd wel alleen en dan speelt die ellendige stress op en moet je jezelf proberen kalmeren, daar midden in dat hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen