Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 13 december 2018

Tot en met volgende week donderdag...




Inpakken,inpakken en nog er eens inpakken!
Liefst 24 uur per dag, want ik wil hier werkelijk zo snel mogelijk weg, zelfs zonder het kleinste spoor achter te laten.

Eenmaal alles achter de rug dan ga ik echt een advocaat nodig krijgen...kan met geen pen beschrijven wat ze me hier geflikt hebben!

 Dit bericht zal over, pakweg een maand of 3 nooit bestaan hebben!

Of ik kwaad ben.....?

En over het doen kwijtraken van mijn rijbewijs?

oi, zit in slaap te vallen









6 opmerkingen:

  1. ginds is er ook internet, laat wat horen hé !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk Lutje!...mijn internet nu is gewoon altijd aanwezig, zolang ik het maar maandelijks betaal. Een dongel heet dat, gewoon via wifi...
      Ik zorg altijd dat ik die 20 euro achter de hand heb!

      Verwijderen
  2. Blijf goed voor jezelf zorgen, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik doen Lia, maar op dit moment barst ik van de stress. Toch zijn ze nu hier wel een stuk hulpvaardiger!

      Verwijderen
  3. drukke tijden en stresserende
    het lichtpuntje is de definitieve verhuis

    BeantwoordenVerwijderen