Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 25 december 2018

Kerst dweilen......das nieuw voor me!

Dweilen mot je!
💚
💋
💜


Laminaat zeil, net echt...door hal, aansluitend op huiskamer en zich uitbreidend
naar wat slaapkamer hoorde te zijn, maar nu reeds is veranderd in atelier/werkruimte
alwaar ik in de nabije toekomst een 'activeer je talenten'  bijeenkomst voor 4 mensen ga geven.
Eens in de 2 weken.
De cursus is echter onbetaalbaar, want hij kost je niks, hihihi...
Natuurlijk mag iedereen een appeltje voor me meebrengen, voor als ik 'dorst' krijg.

Foto's komen straks!



7 opmerkingen:

  1. Oh, een leuk initiatief, Walter! Dan kom ik ook eens (virtueel) op je cursussen... , samen met mijn breinaalden, haaknaalden en restjes wol enz... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vraagteken moest een emoticon zijn, met zijn tong uit de mond. ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou super leuk zijn, Lia, zet ik dat camera op mijn laptop aan!!! ;-)

      Verwijderen
  3. Hoi Walter,
    Beetje laat, maar niet minder gemeend : nog VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag, dat er nog vele gezonde en aangename jaren mogen volgen.
    Ha... en wat fijn dat je nu op je nieuwe plek zit, ook daar nog een dikke felicitatie voor ;-)
    Tot slot wens ik je nog fijne kerstdagen en een zeer goed 2019 toe.
    Lieve groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, zo te laat is het niet hoor en de kerst is het nog!
      Jouw wens ik weer een zeer goede gezondheid toe!! ;-)
      Vanwege de feestdagen doe ik er gewoon wat flinke kussen bij!

      Verwijderen
  4. O wat leuk. Zulke plannen had ik voor het verzorgingshuis waar wij achter wonen. Helaas het liep op niets uit. Succes daar.

    BeantwoordenVerwijderen