Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 23 december 2018

Maar dan de nieuwe foto's!!!!

De nieuwe foto;s?

Nee hoor, ik zag eindelijk heel wat anders!
( Zucht van Verlichting)
Op de een of andere manier kwamen ze op een plek terecht waar ik ze, voor het eerst, niet terug kon vinden...Dan zeggen ze; het heeft zo moeten zijn!
Wie die 'ze' nou zijn, weet ik nog steeds niet!

Maar het goede nieuws is...dat het er nu al 'rete-leuk' uitziet, hihihi...
Ik ga aan de slag, want ik snak zelf ook enorm naar de foto's!







3 opmerkingen:

  1. Hoe kan dat nu Walter, je foto's onvindbaar???
    Opeens moest ik denken dat ik dat een tijd geleden ook eens
    heb meegemaakt. Normaal kreeg ik altijd als ik mijn camera
    aansloot en mijn foto's ging laden op mijn laptop een
    keuze menu te zien waar je aan kunt geven wat je met de foto's wil doen.
    Maar opeens kwam dat keuze menu niet meer tevoorschijn, dat
    zal wel weer aan een of andere update gelegen hebben denk ik.
    Nu moet ik het pictogram "Mijn computer" klikken en zie ik mijn
    camera daar aangesloten, als ik daar dan op dubbelklik krijg ik
    de foto's te zien en kan ik kiezen wat ik er mee wil doen. Zelf maak
    ik dan een nieuw mapje in mijn "Afbeeldingen map" met de tekst over welke
    foto's het gaat, en kopier ze dan vanuit Mijn computer naar dat
    nieuwe mapje. Misschien vertel ik je nu wel iets wat je allang weet,
    maar misschien ook niet en dan zou je er iets aan kunnen hebben.
    Hoop in ieder geval dat het allemaal gaat lukken, ben ook heel
    nieuwsgierig natuurlijk hoe het er nu bij je uit ziet ;-)))

    Succes jarige job, hahahahaaaaa

    Toedelssssssssssssssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de tip, ik heb er altijd wat aan!
      Nou moet ik eerlijk zegen dat ik, door de drukte ook niet goed heb opgelet! Komende dagen ga ik extra m'n best doen.
      Met de kerst ben ik toch hier en eet feestelijk mee! Hihihi.
      Tot heden bevalt het goed, na 3 maanden bepaal je gewoon zelf hoe je het wil aanpakken. Die 3 maanden gebruiken ze gewoon om de mensen aan elkaar te laten wennen en sommige hebben nou eenmaal een steuntje in de rug nodig.
      Moesten ze in heel Nederland gaan toepassen,zou komisch zijn. ;-)

      Verwijderen
  2. Dat klinkt allemaal heel positief, en ook best een goede
    regel die drie maanden en voor jou ook leuk om de andere bewoners
    een beetje te leren kennen. Wie wet wat voor mooie vriendschappen
    daar uit ontstaan. Mmmm, een feestelijk Kerstdiner is nooit weg
    na al die weken van inpakken en drukte, geniet er maar volop van.

    Fijn ook dat je na die drie maanden gewoon je eigen wensen en wegen
    kan bewandelen. Echt fijn te lezen dat het nu al goed bevalt en dat
    zal zeker alleen maar beter worden. Na wat je die jaren hebt meegemaakt
    kan het echt niet slechter worden. Geniet met volle teugen van je
    nieuwe paleisje ............

    Lieve groetjes,
    Josephine
    🎄🔴🎄🔴🎄

    BeantwoordenVerwijderen