Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 december 2018

Totaal ingepakt...en ik wacht.



Ahh, mijn geboorte-huis!

Had m'n laptop al opgeborgen, maar ja...dan zit ik me gelijk erg te vervelen, de tv is al ontkoppeld!
Wat zal ik blij zijn als ik daar eenmaal ben!
Maar het zal nog een tijdje duren, want er zijn erg veel dozen en losse spullen, het beste zal zijn om die maar eerst te gaan brengen...
Mijn kamer staat nu propvol met losse dozen en giga veel schilderijen, het is duidelijk dat ik hier niet heb stilgezeten!
Lijkt me het beste eerst maar eens alle dozen te verhuizen, het is werkelijk veel te veel voor in één keer.
Op zich gaat het wel goed, want ik barst van de energie...toch voel ik de vermoeidheid daaronder behoorlijk sluimeren...
Niet meer dat gevoel van; zal het wel of zal het niet is er gelukkig niet meer...en dat voelt eigenlijk vreemd!
Als compensatie zit ik me behoorlijk vol te proppen, brood met kaas...
Het is best vreemd om te weten dat je totaal uitgeput bent en het toch niet te voelen!

Heb me expres toch maar niet gewogen...dat komt wel als ik daar eenmaal een paar dagen ben...
Om nog even een beetje te mopperen, m'n liesbreuk is pijnlijker dan ooit, het trekt door m'n heup en naar de linkerkant van mijn onderrug.
Maar ik ben dankbaar dat ik verder zo gezond ben als een vis, en volgens mij kunnen die geen liesbreuk hebben!
😤😝😅
En vissen hebben geen vuisten, want de bult in mijn linkerlies is zo groot als de vuist van een bouwvakker!
Zal ik nog eens wat akeligs vertellen!
Laatst was ik bezig om die bult naar binnen te drukken...totdat ik erachter kwam dat ik mijn linkerbal ook aant mee drukken was...
Hahaha, tis niet eens een grap!
Ach, op deze manier kom ik toch nog mijn wachtende uurtjes creatief door....

Kan natuurlijk ook nog effe plat gaan...

Meteen de hele straat er maar bij!
Het was het mooiste pand...




9 opmerkingen:

  1. Spannend, he? Wanneer je gesetteld bent en tot rust gekomen en een nieuwe structuur hebt misschien naar de dokter gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, maar ik zoek er dan wel een die voor alternatieve behandeling is. Want zo een behandeling is er in ieder geval wel!

      Verwijderen
  2. ik ben echt benieuwd, ik hoop vlug wat van je te horen!
    ...spannend
    ***Ik wens je een mooi weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dit moment ben ik nog heftig aant soppen...daarna maak ik weer eens wat 'artistieke' foto's! :-)

      Verwijderen
  3. daar toch maar eens iets laten aan doen
    is toch maar lastig zoiets
    dan kan het een gans nieuwe start worden voor je
    Prachtig geboortehuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Walter wees zuinig op jezelf en laat er zo gaauw je kunt naar kijken er er iets aan doen. Misschien rust je dan meteen uit. Dat moet dan wel hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, had die breuk niet zo plastisch moeten beschrijven, hihihi
      Dat gaat zeker goed komen...had ook alleen over mijn geweldige nieuwe huis moeten schrijven.
      'Was bin ich doch wieder ein flep-aus!' :-)))

      Verwijderen
    2. Oooh, had die breuk niet zo plastisch moeten beschrijven, hihihi
      Dat gaat zeker goed komen...had ook alleen over mijn geweldige nieuwe huis moeten schrijven.
      'Was bin ich doch wieder ein flep-aus!' :-)))

      Verwijderen