Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 22 december 2018

Vanuit Gouda!!!

Het bloggen zit er op dit moment nog niet in!
Er is te veel te doen, te veel om enthousiast over te schrijven
Maar is ben er, ik ben er!!!!



14 opmerkingen:

  1. fantastisch Walter
    Geniet van je nieuwe plaats
    en nog gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Je bent er. Wat fijn. Heel veel plezier. En je bent ook jarig? Als ik het goed onthouden hebt, 70 geworden? Gefeliciteerd met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te horen, Walter, dat je er bent. Geniet ervan! @...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig. Veel succes. Het is je van harte gegund en maak er een drukke maar mooie kerst van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal bedankt en ik hoop dat de foto's weer gaan lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel gebeurd bij je daar, proficiat met je verjaardag en je bent weer in Gouda ?!?! wens ik je fijne dagen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER Walter,JE BENT ER!!! met al je geliefde spulletjes
    weer om je heen, en nu alles weer een mooi plekje geven.
    Het zal zeker nu op dit moment heel druk zijn voor je, maar
    wel heel positief druk. En dan morgen jarig, heb je al gebakjes
    in huis gehaald, of wie weet verrassen ze jou daar wel op een
    taartje. Wij schelen twee jaar, ik ben 71 geworden begin november.
    Heel veel succes met alles dat op je af komt, ondanks je moe bent
    van alles tot de verhuizing bruis jij volgens mij van de energie.

    Hoop dat we snel wat foto's te zien krijgen van je nieuwe appartement,

    Lieve groetjes,
    Josephine @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. doe maar rustig aan, we zien het wel als je tijd hebt, maak maar dat je daar gezellig woont!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag jarig! En dit keer ook nog te Gouda, in je nieuwe woning. Een prettige dag gewenst, Walter! @@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een prettige dag zal het zeker worden, dank je! In 2 dagen tijd ben ik al helemaal ingericht! Hoezo ADHD, hihih...

      Verwijderen
    2. Gefeliciteerd. Feest! Dubbel op. Vrijheid en jarig. Ik wens je een heel fijne dag.

      Verwijderen