Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 18 januari 2019

Een zeer vroege morgen! (Nachtberichtgeving)

Joepie!
Ook in de keuken is nu volop licht!

Sneller dan ik gepland had, ben ik er weer!
Dit keer is de aanleiding de reactie van Slingedael, via maatschappelijk werkster Monica Koster en 'verhuisbegeleidster', Esther den(?) Haan de aanleiding.

Wat licht al niet kan doen!
Overigens heb ik mijn zoon en broer niet van deze bizarre e-mail wisseling met Slingedael op de hoogte gesteld. Mijn privé leven houd ik liever prettig en gezellig!

De hele mail wisseling zal te volgen zijn op 'Bedgeheimen', en dat is logisch als 'je' voor de zoveelste keer onrechtmatig behandeld wordt door Slingedael/ Monica Koster en Esther deHaan.

Iets een 'schenking' gaan noemen dat in feite niets anders is dan het dumpen van schroot op mijn nieuwe adres, is onaanvaardbaar.
Trouwens, niemand kan verplicht worden om een z.g. schenking te accepteren, net zo min als ik al het onrecht dat mij is aangedaan door Slingedael/Monica Koster door mij geaccepteerd gaat worden!
Deze laatste reactie van hun kant zie ik als een startschot voor het begin van een strijd die noodzakelijkerwijs door mij gevoerd zal gaan worden.
Onrecht dat mensen wordt aangedaan door iets wat zich een zorginstelling noemt moet en zál bestreden worden!

Dat de Slingedael rat een staartje zou krijgen, was mijn lezers vast al een tijdje duidelijk!
Men noemt het ook wel; Dat muisje krijgt nog een staartje!

Maar het goede nieuws is, dat er, dankzij mijn zoon en broer, nu Licht aanwezig is door mijn hele appartement!
Beeld en geluid als hernieuwde kwaliteit voor mij, mogen jullie gerust als Licht aanvaarden.

😇💥

4 opmerkingen:

  1. fijn dat je hulp krijgt, alleen is altijd moeilijker, en steun kan je zeker gebruiken
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor deze positieve reactie,Lutje...daar ondervind ik altijd steun door! @@@

      Verwijderen
  2. ze willen er dus gewoon van af van dat onhandelbare bed
    wat goed dat broer en zoon je hebben kunnen helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel succes met dat waar je mee bezig bent Walter en hoop dat je je recht haalt. Dat heb je dubbel en dwars verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen