Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 17 januari 2019

Toch even een berichtje!




En mijn zoon heeft die supergeluidsinstallatie in orde gemaakt.
Dat was zeker meer dan een halve dag werk!
Maar het apparaat doet het geweldig!

Het was werkelijk een fantastische dag, broer heeft de lampen opgehangen, zoon heeft een giga aantal speelfilms van mijn smaak (meest SF) op mijn laptop gezet, er bleek nog heel veel ruimte voor te zijn.Ongelooflijk en een superkwaliteit!
En er was Licht!


Een werkelijk laatste bericht over dat bed... het is niet naar boven te krijgen, met geen mogelijkheid.
Dus had ik een mail naar Slingedael gestuurd of ze het dus weg wilde komen halen.

Aah, mevr. Esther vond het zoooo leuk om van mij te horen, maar. nee aan het bed deden ze niks...Het was een schenking.
Moest ik hierdoor lachen of werd ik er misselijk van?
Ja, ook ik vond het zoooo leuk om van haar te horen en mailde haar; Dat bed blijft dus gewoon beneden in de hal staan!Uiteindelijk mag een mens 'schenkingen' weigeren toch?

Wie weet kan ik er een schrootboer er nog een plezier mee doen...
Ik schenk het ze!



Maar de dag met broer en zoon was weer ouderwets fantastisch!Nee, foto's vonden ze dit keer geen goed idee.
Heb zojuist een foto gemaakt van het resultaat! De dingen vonden het een leuk idee!
😂

En de film was er één van de velen uit de Star Wars  serie..

.

3 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen, Walter, dat het een prettige dag samen is geweest en dat ze je ook nog behoorlijk een hand hebben geholpen! Welterusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees in omgekeerde volgorde. Gelukkig wordt het me TOCH duidelijk. pffff. Maar jij zit er nu mooi bij Walter!

    BeantwoordenVerwijderen