Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 17 januari 2019

Erg jammer...Ik kan hier (Spijkerbed) even niet meer zijn.




Er moet toch weer veel geregeld worden.
Op mijn blog ga ik het daar even niet meer over hebben.Wat ik wel kwijt wil is, dat ik erg veel steun heb ervaren van mijn vaste bezoekers.
Werkelijk ieder droeg zijn of haar eigen steentje bij.
Had ik dit alles wat er gaande is gered zonder jullie steun?
Vooral ook de schandalige jaren op Slingedael!

Hoe, met wat of met wie?
Er zal de komende tijd hard gewerkt moeten worden om alles werkelijk goed te krijgen.
Natuurlijk zien jullie mij terug!
Allemaal bedankt!

Waar leven is, is hoop.
Dus achter de schermen ga ik gewoon door met
schilderen, schrijven, fotograferen en 'goeie' schrijfstukken
bedenken en samenstellen. 








4 opmerkingen:

  1. Nou ik hoop dat je weer snel terug bent Walter. Veel succes en zonodig sterkte. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, he, he, wat is dit nu? Ik vind het fijn af en toe (liever vaker) te lezen hoe het gaat ;-) Maar heb je geen tijd. OK, niets aan te doen. Veel succes, Walter, zet hem op. Vraag hulp!!!! Is niet je ding. Ook niet het mijne. Maar dat bed moet nu echt naar boven en al die dingen geregeld. Ga drammen. Lijkt drammen, is het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niks moet Walter
    die vrijheid heb je, om te schrijven wanneer je wilt

    BeantwoordenVerwijderen