Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 1 juni 2019

Amsterdam, Gouda en...weekend.

Wat hebben Gouda en Amsterdam met het weekend te maken?
Mij..
Gewoon mij, geen mei maar mij!
Want dit gaat een uitgebreid stuk worden over Amsterdam en Gouda!
En over mij want ik ben niet normaal...
Vanmiddag zei ik het nog; Ik ben niet 'normaal'.
Maar je weet hoe dat gaat, dan is er altijd wel iemand die zegt';
Ach, wie is er nou wel normaal?

Eerst maar eens wat foto's van Gouda en Amsterdam, pas daarna gaat het even over 'normaal' zijn of
'niet normaal' zijn.
De foto's;

Station Gouda.



Rembrandtplein.


De koetserij Gouda.


Theater Carré Amsterdam.

Nee, normaal ben ik niet.
Maar misschien wel normaal genoeg om weer eens Amsterdam en Gouda opnieuw op de foto te zetten.
Want veel van de Amsterdam foto's stonden op mijn Compaq
computer en die is destijds gestolen door Rotonde, in samenwerking met 'Monica Koster'. 
Twee topcriminelen...Zij waren 'normaal'.
Normaal...dat zijn vooral de mensen die graag roepen;
Ach, niemand is normaal.
Gelukkig ben ik het echt niet...en dat is vaak mijn redding!

Het wordt een mooi weekend...
Dat moet je er namelijk zelf van maken.
Als afsluiting even geen normale foto van me;












2 opmerkingen:

  1. maar wat is normaal dan, k zou het niet weten, mensen hebben inderdaad allemaal wel een speciale kronkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, An...ik héb geen kronkel, ik ben er een! :-)))

      Verwijderen