Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 23 juli 2019

Van de pot gerukt?



Eerst maar eens;
Goede morgen!


Kwam zomaar in me op...schijnt een uitdrukking te zijn.
Volgens mij betekent; Hij is niet goed bij zijn hoofd!
Of; ben je nou helemaal gek geworden?

Ben ineens aan de uitdrukking gaan twijfelen, want hoe is iemand er dan aan toe als hij van de pot is gerukt?Zo stel ik me ineens voor dat ik op de wc zit en er plots iemand binnenkomt die mij van de pot rukt!
Moet er wel bij zeggen dat ik geen slot op mijn wc heb, dus ja...
dan kan het zomaar gebeuren...
Hoe zou jij je voelen als dat gebeurt?

Nee, vandaag kom ik niet tot een eindconclusie.
Dus blijf ik achter als iemand die....?


Het schijnt weer een warme dag te worden.
Zou het daar door komen?
😉

wegens de warmte is de reactie mogelijkheid even gesloten

7 opmerkingen:

  1. k denk het Walter, onze hersenen smelten met dit weer :-)
    en die uitdrukking vind ik ook vreemd, dan zie ik dat gebeuren hé, net zoals jij het omschrijft, en dan begrijp ik niet wat het een met het ander te maken heeft, want mij lijkt het dan dat diegene die iemand van de pot rukt dat die niet goed bij z'n hoofd is...
    maar de warmte hé, die laat ons doordenken over vreemde dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede morgen An! Het zal zeker geen Belgische uitdrukking zijn! En de warmte gaat nog heftiger worden...Gelukkig is het morgen Stilte-dag....Pfff

      Verwijderen
  2. je gedachten zitten niet goed, maar ik weet niet wat te zeggen, positief denken en hopen dat...is veel beter
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Lutje...soms kun je beter niet reageren, ik ben die ik ben en ALTIJD positief! Hopen??? Ergens aan werken, das beter dan passief zitten hopen...Ja, Lutje, we hebben 'last' van de warmte...heerlijk!

      Verwijderen
  3. Gelukkig is het weer wat afgekoeld, het blog kan weer open!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn gedachten zitten inderdaad soms niet goed(vrouwelijk?
      ;-)

      Verwijderen
    2. Maar dat maakt je alleen maar een mooier mens! ;-) >@@@<

      Verwijderen