Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 22 juli 2019

Wat kan een vakantie met je doen?

Wat zou je zeggen van eens 2 weken geen zorgen hebben en alleen maar genieten en plezier hebben?

Hopelijk denk je hier niet over na...
Daar is het te simpel voor, want voor zorgen kan je niet vluchten...
Oplossen is een betere optie!
Neemt niet weg dat een verandering erg prettig kan zijn, zodat je daarna weer plezier kan hebben
in de dingen zoals ze meestal 'zijn'. (Of zoals het moet zijn!)


Kortom, ik heb 2 heerlijke weken gehad, mijn geest is weer behoorlijk uitgerust.
Zelfs mijn lichaam doet daar redelijk aan mee!
(Want natuurlijk ben ik druk bezig geweest, nog intenser dan anders.)



Voor details mag je kijken op;
Werkwijze (klik)
Proefblog anno 2019. (klik)
Mág, maar hoeft niet...even goeie vrienden hoor!


😁🙋

2 opmerkingen:

  1. als het je maar de rust en voldoening geeft/gaf dat je zoekt/zocht, dan ben je goed bezig hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, Walter! In mijn ervaring wordt vakantie vooral in hoofd en hart beleeft. De gemoedstoestand gaat vaak mee op reis.

    BeantwoordenVerwijderen