Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 10 oktober 2019

Actief en...spiritueel bezig?



Een bijzondere combinatie is het...
Niet!
En dan komt het prima uit dat ik mijn Proefblog intensiever ben gaan gebruiken.
Waar ik actief in ben op dit moment heet eigenlijk Feng Shui.
Vrij vertaald; Je plek optimaal inrichten zodat je er heel erg goed voelt!
Toch leeft ook de  'holenmens' nog steeds in ons.
En daarnaast de verleidingen van de huidige mogelijkheden in deze periode van
technische vooruitgang...

Gisteren was weer een buitengewone dag...
Van iemand kreeg ik te horen dat ze mij miste als ik niet mee-at.
Het is wederzijds...maar die ruimte van 3 dagen in de week heb ik hard nodig.

De middag bracht ik gedeeltelijk door met het delen van  zeer intense ervaringen.
Vooral van de 'herkenning' kijken we al steeds minder op.
Over het weer hebben we het allang niet meer.
Zelf vond ik de lucht e wel weer prachtig uitzien.
Ben gek op luchten!
En wat dat betreft heb ik een schitterend uitzicht.

Als ik dit type is het woensdag 17:05 uur en ga ik straks koken...
Alhoewel ik qua energie nauwelijks te stoppen ben, ga ik dat, na het eten wél doen!

Misschien voor straks ( morgen dus) nog wat foto's 'ophoesten?

( Oeps, ik blijk nog een overvloed van ideeën te hebben voor deze woensdag!)


2 opmerkingen:

  1. ja seg, wat een rustdag met je doet!
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'Seg' dat wel, Lutje!Vooral in mijn nieuwe situatie krijgt die weer een hele nieuwe betekenis... :-) >@@@<

      Verwijderen