Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 10 oktober 2019

Langzaam beginnen de verschillen zich duidelijker af te tekenen.

Op dit moment is het vroeg in de ochtend van donderdag 10-10-2019...
Vaak heb ik vroeg reeds de helderste momenten, alhoewel ik die steeds vaker ook verdeeld over de dag heb!
Weet je wat ik doe? Ik ga eerst weer 'groeps-ontbijten'' en daarna verder hier.

Het gezamenlijke ontbijten zit er weer op...of eigenlijk in.😜 
O ja, mijn blogs, daar wou ik het even over hebben.
Wellicht vooral met mezelf...
Mijn allernieuwste blog, Proefblog anno 2019 (klik) begint steeds meer 'eigenheid' te krijgen.
Dit blog richt zich vooral op De Verandering en op de komende Nieuw Tijd.
Maar ook de manier waarop ik schilder zal ik daar wat meer en een ander soort aandacht geven...


Jezelf spiegelen is soms wel goed!
Terzijde:
Tegenwoordig drink ik weer wat vaker koffie.
Het geeft soms wat kramp 
( vooral in mijn portemonnee😕)

Tja, best een behoorlijk Spijkerbed-gehalte...dit schrijfseltje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten