Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 15 oktober 2019

Behandel mij als een boek...



Gaat mijn blog soms te snel?
Komt er teveel achter elkaar op?
En ook nog eens op diverse blogs?

De oplossing is simpel;
Lees het niet
of zet het als een boek even apart'.
Pak er een borrel bij of een kop koffie of thee.

Of zeg gewoon; Nee.

😘

7 opmerkingen:

  1. daarom blijf ik bij jou ook maar bij 1 blog, voor mij is dat genoeg
    soms als je echt met een link verwijst naar je andere blog klik ik al eens verder...
    * Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarom zeg ik soms ook nee, omdat het téveel informatie voor mij is Walter:-) fijn dat het zo kan :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daarom ben ik nu weer ff breedvoerig aanwezig geweest. 😉👌

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben ik blij met wat je hierboven zegt en dat ik zie dat ik niet de enige ben die je niet kan bijbenen. Ik voel me daar wel schuldig over als ik weer eens een poos niet reageer, maar dan is domweg te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. daarom hé, dat ik altijd wat achter loop
    dan neem ik er uitgebreid m'n tijd voor om alles even te doorspitten

    BeantwoordenVerwijderen