Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 15 oktober 2019

De nacht exposeert...

De expositie.

Vannacht begin ik met een 'lieve dame'...😝


Mijn zoon heeft destijds al mijn werk op de foto gezet.
Joost mag weten waar het terecht was gekomen als hij het niet in veiligheid had gebracht.
Was ik het kwijt geraakt dan had ik zeker gewoon verder gegaan.
Maar mijn werk is mijn leven.
Zonder het werk uit wat was, had het gevoeld als een pijnlijke amputatie.
Het kind in mij is blijvend.
Net zo blijvend als;
De oerschreeuw.

De waanzin voorbij.


Bewegend naakt...
Tijdens de modellen cursus viel mijn werk vaak ongewild op!



Religieuze boodschappen vertalen in beelden
was nooit mijn bewuste bedoeling.


Met mijn absolute trots rond ik deze expositie voor vannacht af!

Dit keer voelde ik werkelijk dat mijn hand geleid werd...





7 opmerkingen:

  1. Mooie werken zie ik er tussen!
    Prettige dag, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag blij en gelukkig zijn met al jouw prachtige kunstwerken uit heden en verleden. Ik geniet er steeds van. Inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij en gelukkig ben ik er zeker mee, maar vaak ook erg verrast over wat ik ooit maakte!

      Verwijderen
  3. Mooi walter. Ja, je schilderijen vertellen vaak echt een verhaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gevarieerd
    gelukkig werden ze gered
    ik herken ze nog van vroeger

    BeantwoordenVerwijderen