Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 24 oktober 2019

De operatie!



Vrijdag 1 november 2019,10:30 aanmelden in ziekenhuis.
Het groene hart wordt een groene kruis operatie...
In dat groene kruis bevindt zich mijn uit de hand gelopen
liesbreuk...
De ruggenprik die ik eerst gepand had laat ik achterwege...
Neee, ik laat het niet zonder verdoving geschieden...
Ik word eerst totaal bewusteloos geslagen ...
Het groene hart box-team gaat daar voor zorgen.
Daarna wordt er een matje tussen mijn benen geplaatst.
Hopelijk een yoga matje.

En gelukkig zit ik weer even in een depressie..
Dus maak ik me niet meer druk of angstig over de operatie...
Nu denk ik;
Ach, we zien wel waar het schip strand.

Deze vrijdag over een week, dan ben ik de klos...
Of de gelukkige.

En mijn afgebeelde werk ben ik gaan invullen

alsof het een kleurplaat was.
Depressie en expressie.

En ineens zag ik er weer van alles in!
Het Groene hart ziekenhuis...
Links werd het ineens een engel die over mij waakt..
En ga zo maar door!



5 opmerkingen:

  1. je moet alleen maar hopen dat alles goed komt.....
    nog een weekje!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat groene hart had ik hiervoor ook al gezien Walter, zo is t een mooi geheel ook met die engel. Dat alles maar voorspoedig mag verlopen en veel sterkte he, je Weet binnenin blijft dat Licht het Licht die engel aanwezig altijd juist ook nu. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja gewoon laten gebeuren hé
    maar een operatie daar is een mens altijd beetje angstig voor
    k zal aan je denken en duimen dat je goed mag herstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim ook voor je. het komt allemaal goed. Ik ben nu een jaar na mijn staaroperatie. Echt blij dat ik het gedaan heb. Straks ben jij net zo blij (hoop ik voor je). Sterkte vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. over je heen laten komen Walter, dat lijkt me een goed plan, ik g a aan je denken jongen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen