Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 20 november 2019

Voor alle duidelijkheid;

Deze berichten horen niet bij het nog te verwachten veranderde, vernieuwde Spijkerbed.
Het is slechts bedoeld om mijn trouwe bezoekers op de hoogte te stellen van wat er gaande is.
Dat ik dit op deze manier doe ervaar ik zeker niet als een verplichting, integendeel...
Het is louter bedoeld om in contact te blijven met volgers die dit interessant vinden.

Vanmorgen inderdaad geweest, maar wat bleek de afspraak was verzet naar 2 dec.
En dat heb ik absoluut niet zelf gedaan!
Maar goed, er werd toch een plekje vrij voor me gemaakt...
De operatie arts was er gelukkig zelf en ik kan niet anders zeggen dan dat ik mij serieus genomen voel.
Nog steeds werd er vanuit gegaan dat het om een bloedstolsel zou gaan..ik kan alleen maar hopen dat dit daadwerkelijk het geval is.
Toch heb ik erop gestaan dat ik een echo wilde.
Hij haalde er zelf een tweede arts bij, een vrouw dit keer.
Hoe dit allemaal overkwam bij mij, dat laat ik even rusten.
Maandag a.s. wordt er een echo gemaakt.
Dus nu maar hopen dat het inderdaad om een bloedstolsel gaat...die zich volgens hen vanzelf op zal gaan lossen...
Één ding is duidelijk, zo overtuigd blijken ze nou ook weer niet van zichzelf te zijn.

Wat anders kan ik doen dan afwachten en vooral alert te blijven!


4 opmerkingen:

  1. Veel succes, Walter! Goed dat je doorhebt dat zelfs artsen ook maar mensen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...ook van mijn kant de beste wensen, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat afwachten en hopen is het ergste, ik hoop dat je het vlug weet
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo eng om je "over te moeten geven" aan een ander en te moeten hopen dat hij/zij vakbekwaam is. Dat geeft zoveel spanning en zorgen. En dan de pijn nog. het is vervelend dat er een complicatie bij is gekomen. Goed dat je assertief was. Ik hoop dat de wond zich inderdaad gaat herstellen. En dat je je over een poosje lekker mag gaan voelen. Tor die tijd veel sterkte, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen