Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 maart 2020

Als alles anders voelt...

Gelukkig kan er nog iemand om lachen.



Het onwezenlijke gevoel wordt alleen maar erger.
Alles lijkt er totaal anders uit te zien, 
zowel binnen als buiten.


Vandaag heb ik wel m'n huis gedaan
en zit regelmatig in mijn meditatie kamer.



🙏

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Walter, tjemig wat een gedoe zeg de afgelopen dagen daar bij jou. Hoop dat je je nu weer wat beter voelt.
    Wat een rare wereld momenteel hè! Hier bij ons in Frankrijk nog strengere maatregels als daar bij jou in Nederland. Zelfs samen even 'gezellig' naar de supermarkt zit er hier niet meer in. Ook niet eventjes rond tuffen door de bergen. Komt bij dat ik eigenlijk helemaal niet van regeltjes houd. Maar ja, we moeten het er toch maar mee doen. Eigenwijs zijn momenteel is geen optie, kan zelfs levens kosten.
    Hou je goed Walter en een hele lieve groet, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Cilia. en ik weet zeker...samen met elkaar zullen we er iets moois van maken!

      Verwijderen