Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 maart 2020

Wat er aan de hand is...




Naar het schijnt heb ik een epileptische aanval gekregen!
Zo zie je maar, er kunnen de raarste dingen gebeuren...
En nu maar weer van alles ondernemen om weer in het gareel
te komen...


5 opmerkingen:

  1. o jee, Walter. dat is niet niks. Ik weet alweer niet wat te zeggen. Ik maak me een beetje zorgen om je. ik weet hoe graag je autonoom bent en gelukkig ben je dat ook. Ik hoop ook dat mensen naar je omzien. Hoe erg je dat misschien ook vind. Sterkte Walter. Hou je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje Walter, dat zal ook schrikken geweest zijn
    verzorg je goed en/of laat je goed verzorgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achteraf bleek mijn bloedonderzoek helemaal goed te zijn!!!

      Verwijderen
  3. Och ...zeker niet prettig om te ontdekken! Wat vele dingen zijn je al niet overkomen de laatste tijden. Heel veel sterkte, Walter, en een erg lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Walter er was op mijn leeslijst iets voorbijgekomen dat ik bij jou niet terugvond. Wat heb je het zwaar gehad. Ik ben blij nu alle nieuwe blogjes van je te lezen. Hou je goed man. Ik stuur je veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen