Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 april 2020

Levetiracetam...slik het maar!

Vandaag belde mij de neurologe, zoals gevraagd...
Mijn oorspronkelijke vraag was;
Wat is er slecht aan voor je lichaam?
Antwoord; Dit medicijn schaadt de lever het minst.
De 11e mei krijg ik een vervolg gesprek, tenzij corona weer roet in het eten gooit.
Het eten...

en mijn uitzicht>

Er schoot een aardappeltje van mijn bord en later vond ik het
Het werd de mooiste foto sinds tijden!


Morgen hoop ik weer eens een echt bericht neer te zetten
over het oppassen voor profiteurs van de corona -gekte!

Nog even een bloemetje om alle 'slachtoffers' te troosten!


Nogmaals dank aan iedereen die de moeite neemt om te reageren!


(Christine, Kleurrijk en al de anderen!)


6 opmerkingen:

  1. het minst schadelijk, hmmm, maar wel schadelijk dus
    altijd bij medicijnen, voor het ene goed en voor het andere slecht

    terug een mooie maaltijd
    honger zal je er alvast niet lijden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Walter,ik hoop voor jou dat je afspraak door gaat.
    we zitten in een onzekere tijd.Je boeketje ziet er vrolijk uit!
    Leuk die weg geschoten aardappel,geen roet in het eten,alleen een aardappel te veel.
    Groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen