Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 april 2020

Staan de profiteurs klaar?





Werkelijk, we moeten echt goed op gaan letten!
Geen hysterisch gezeik meer over 1.50 afstand, niks handen wassen!
Nog even en het hele gebeuren wordt gebruikt om ons te naaien!

De profiteurs voel je al in de nek ademen. zeg maar hijgen.

Jammer dat ik uiteindelijk erg boos ben geworden, want kwaadheid lost niks op.

Vriendelijkheid en naastenliefde wel...

O ja, het is vrijdag..begin van een weekend.
Word niet boos,
want ik ga gewoon genieten
en hoesten in mijn elleboog!
😇

Zie jij hier sporen van corona?



5 opmerkingen:

  1. ja, als ze achter je staan en je voelt ze, dan zou ik het wel zeggen, de regels zijn voor iedereen
    -Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat toch niet over in complot denken Walter.
    Laat dat maar aan anderen over, er zijn al zotte genoeg.
    Fijn weekend...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik helemaal eens met Marjolijn. Relax en gewoon de regeltjes 1,5 mtr en handenwassen in acht nemen.
    Dat is het enige dat ik ook kan bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. genieten moet, zolang het op afstand is van anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, join the club, ook boos. Ik weet niet of we over hetzelfde boos zijn. Maar boos zijn is niet alleen vermoeiend maar af en toe ook fijn. Het geeft energie en neemt energie.

    BeantwoordenVerwijderen