Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 3 juni 2020

Alsof ik mijn kind verwaarloos!


Spijkerbed is volwassen en leidt zijn eigen leven, maar toch blijft het mijn kind!




Wat een goeie beslissing!
Een proefblog maken
en Spijkerbed wat minder vaak 'beschrijven'.
Af en toe lees ik de Hij-serie terug.
Wist ik toen al dat ik het allemaal zelf was?

Ben best benieuwd naar wat deze corona-waanzin met jou doet

Want waanzin is het!
Zijn we wekelijk bang dat we massaal zullen sterven?
Een pet draag ik nooit, maar het zou mij niet helpen om erbij te kunnen.
Nee/ja..ik kan er met de pet niet bij!


Het blijkt voor mij prima te werken om te modereren.
Wow, ik heb echt veel te danken aan mijn Proefblog!

Zoeken naar de Heilige  graal?
Kijk eens achter je..die was er altijd al!




2 opmerkingen:

  1. Ik denk niet dat we allemaal zullen sterven. Maar wel dat we als we niet uitkijken grote groepen mensen kunnen sterven. Ik hoop er niet bij te zijn en ik wil ook geen andere besmetten. Daarom ben ik voorzichtig en kijk de kat uit de boom. Ik vertelde al dat ik niet het gevoel heb dat mijn vrijheid wordt afgenomen. Ik vind een heleboel dingen die hier mee te maken hebben erg vreemd en tegenstrijdig. wat mij verbaast is de snelheid waarmee tot dan normale dingen als massaal toerisme, massaal vliegvervoer, massaal openbaar vervoer, massale evenementen de kop is ingedrukt. Eerlijk gezegd vind ik het allemaal helemaal prima want deze maatregelen hadden in feite voor het milieu worden genomen. En dat deed men niet. Ik hoop dat het doorzet, minder mensen in de trein, grotere afstanden van tafeltjes op terrasjes, echt mijn stijl hoor.

    BeantwoordenVerwijderen