Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 2 juni 2020

Natuurlijk ben ik er niet!

 Je weet, ik blog alleen nog op maandag!






Verboden!
O, riep je me?
Nou dan doe ik nog wel even een geheim bericht..
Tja, ik ben de gekte helemaal zat en nog even
en ik ga poedelnaakt de straat op!
Wat een geluk hadden die mensen met een hond.
Ze werden uitgelaten door hun hond!
Getver, ik mis ineens een balkon in de zon.
Een kleine tuin mag ook.
Maar vandaag werd ik weggestuurd uit die tuin.
Na een discussie besloot ik te vertrekken.
Het 'Heil Hitler' heb ik in kunnen houden.
Gaan we de goede kant op of de verkeerde?
De keus is aan jou!

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat voor tuin, Walter. Een verboden tuin lees ik. Zijn er andere tuinen in je buurt? Kijk eens op Google earth. Laat je niet opnaaien, Walter. Zoek het zonnetje op een plek waar je welkom bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sta op het punt een vervelend bericht te plaatsen...Natuurlijk vanuit m'n gevoel én verstand. Dank voor je reactie Geri!

      Verwijderen