Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 6 oktober 2021

Ben een beetje van slag, dat wel.




 Weet niet echt hoe ik dit beschrijven moet...

Maar mijn opa bezocht mij.

Nee, het is niet hoe ik denk en zo duidelijk was hij niet.

Slechts 74 is hij geworden en was een extreme alcoholist!

Nooit agressief of vervelend, dat niet...

Maar hij dronk minstens 1 liter jenever per dag. Ik vermoed minstens 2.

Ja, ik was naar hem vernoemd; Hendrik Walter...

Gelukkig hebben ze mij Walter genoemd.

Maar vanmorgen was hij er.... een band heb ik nooit met hem gehad!

'Ga maar elke dag een Yakult drinken en gebruik nooit meer alcohol'!

'Je kan me alsnog redden, want ik zit vast in de 'loop', zo noemen ze dat tegenwoordig'.


Nee, het is geen fantasie verhaal... integendeel.

Maar moet ik hem redden of hij mij misschien?


Ik geloof niet in dit soort dingen.... maar dit keer geef ik mij er aan over.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten