Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 6 oktober 2021

Is het werkelijk zo vreselijk?


Nog met pap aan mijn kin en zelfs de geur van de radio herinner ik mij nog!


 Mijn mobieltje gebruik ik NOOIT!

Alleen om mee te bellen en gebeld te worden...

Maar ook dat gebeurt zelden....



Wat was ik toch een beeldschone vent 😂😂


En toch weet ik redelijk wat er in de wereld gaande is...

Hondenpoep en kattepis

Dat is wat er in de wereld gaande is!

Natuurlijk kijk ik soms tv en heel vaak youtube.

Tegenwoordig kijk ik naar KUKURU, met Giel Beelen...

Eerst regelmatig naar The Truman show van Jorn Luka...

Allebei interessant


O nee, niet de hele dag of elke dag...Gewoon soms..

Vandaag tijdens ht samen lunchen vroeg ze of ik veel apps gebruikte...

Nee, meestal gewoon toiletpapier of zakdoekjes,,,


Dus blijk ik een achterstand te hebben... omdat ik daar niet aan mee doe

en vooral ook geen behoefte aan heb!


Schilderen doe ik wel, zonder app en pc gebruik... gewoon nog met verf en kwast.

En m'n huis opruimen en decoreren doe ik nog met de hand..



Mijn hemel wat loop ik achter!

Maar wacht even, ik gebruik wel mijn pc voor internet enzo..

Mijn tv om af en toe de wereld te bekijken.

Vanmorgen heb ik nog mijn wenkbrouwen bijgetekend...

Niet te opvallend, want het moet net echt lijken!

En daar ben ik best goed in...

Gelukkig lag er een zakdoekje, naast me in de la.

Mijn neus was gaan lopen.

Naar KUKURU keek ik ook, 

Wouter de Jong was er over zelfacceptatie enzo.

Ai, geloof dat ik daar niet echt problemen mee heb.

De corona crisis heeft dat wel bewezen...

Ik blijk nog steeds te leven en gezond te zijn.

En ben niet eens getransporteerd, of was het nou geëvacueerd?

Of gewoon gemanipuleerd?

Ach nee, het was gevaccineerd, met spul enzo..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten